الأربعاء، 4 يناير، 2017

دخول الى الميكروتيك سيرفير من اي مكان في العالم بالمجان



دخول الى الميكروتيك سيرفير من اي مكان في العالم بالمجان






الان تقدر تدخل على سيرفر الميكروتيك بدون عناء ولا تكلفة

كله مجاني ومن غير اي بي ثابت ولا اى حاجه

موقع نعمل لنا دومين للدخول به ونضيفه فى المكيروتيك

نسجل في موقع
change ip ونعمل دومين مجاني

من هنا
.....................


باسكريبت بسيط هنضيفه ونعمله مره واحده بس ولمدى الحياه

وعن تجربة انا اعمل بيه الان من سنتين

وقت الشرح بالصور

1



2



3



التحميل الملفات المطلوبه مرفق الشرح بالصور

" التحميل من هنا "

..........................

شرح مافيش منه فى اراضي الانترنت الشرح مني انا
وهدية مني ليكم
ارجو الاشتراك والدعاء لي و والدتي و زوجتي


* ملحوظه اي حد مش عارف يدخل البينات المطلوبه فى جلسات تيم فيور اضافتها مجاني
اعلان 1
اعلان 2

7 التعليقات :

  1. انا عندي سرفر دمج
    كيف اعمل الاعدادات

    ردحذف
    الردود
    1. لا دا مش للدمج ممكن تعمل 2 ddns وتضيف نفس الاعدادات لكل واحد ddns مختلف

      حذف
  2. تسلم عملتها نفعت جزاك الله خيرا

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. كيف اعرف الابي الي موجود في المايكروتك

    ردحذف

عربي باي